Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Szeretkező egerek

Találtam pár golyós egeret a veszélyes hulladékba. Egy szerelmes egérpárt keltettem életre. Kik életre kelve szeretkezni is kezdtek.





Ez a hét jól alakul. Hétfőn hallottam, hogy lehet tavasszal kiállíthatom a dobozaimat. 😄
Kedden a Pepsi choppert odaadtam a szigetszentmiklósi Fald Fel Amerikának, mert nagyon finom hamburgert árulnak és még azt se tudtam hova költözök 2,5 éve, de azt tudtam, hogy végig kell kóstolnom pár hambit az étlapjukról. Jó volt látni, hogy hogy örülnek neki.
Ma meg még csak szerda van 😄
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts